karesz  védő2 hiv m10  febr.21. 12:15 
 liliomfa  a felhasználó nebemet szeretném megváltoztatni ebben kérem a segítséget  febr.21. 12:45 
 MaRabU  miért? mire?  febr.21. 13:09 
 MaRabU  gratulálok vtbr, az első helyes megfejtő :-) leszedtem hadd gondolkodjon más is, kösz!  febr.21. 15:52 
 MaRabU  karesz, neked ennyire tellett?  febr.21. 15:54 
 vtbr  Köszönöm. Annak idején lelkesen olvastam a Fülesben az ulti móka rovatot...  febr.21. 16:00 
 MaRabU  én digitalizáltam mindet, csak kéne idő felrakni őket. na meg aztán abból mekkora meg nem értés lenne itt, atyaég :-)  febr.21. 16:02 
 MaRabU  a progi egyébként jó sokban talált hibát anno  febr.21. 16:03 
 MaRabU  hozzáteszem, ez is egy Füles feladványból lett, kicsit átvariált lapokkal, és a könnyítés kedvéért csak 6 lapból  febr.21. 16:04 
 telekom.107  marabu a budapest bajnokságot ne nevezd nb1 nek  febr.21. 16:14 
 MaRabU  nem nevezem miki, 3 csapatom van  febr.21. 16:15 
 telekom.107  csak a fabulonba vagy a magyar sakk szöv szerint,már ha engem mikzel  febr.21. 16:16 
 MaRabU  hidd azt hogy igazad van  febr.21. 16:17 
 MaRabU  ja és berényben lakom  febr.21. 16:18 
 telekom.107  mennyi élőd van  febr.21. 16:26 
 MaRabU  FIDE Mester vagyok, 2300 felett. és neked?  febr.21. 16:27 
 telekom.107  én amatőr vagyok,ha nem lennél ekkora gyökérparaszt még tisztelnélek is  febr.21. 16:28 
 telekom.107  mármint a sakk eredményeidért  febr.21. 16:28 
 MaRabU  ez tőled óriási elismerés :-)  febr.21. 16:29 
 telekom.107  719986 2105 Prorok, Marton  febr.21. 16:34 
 telekom.107  ez biztos régi  febr.21. 16:34 
 MaRabU  eléggé  febr.21. 16:34 
 telekom.107  vagy a 2300 is barokkos túlzás mint az nb1  febr.21. 16:37 
 MaRabU  2334 volt októberben  febr.21. 16:40 
 telekom.107  ok  febr.21. 16:41 
 karesz  mi re telik?bármely makk indulásnál a v 2nek nincs ulti pirosnál meg van ,mi ebben a nehéz??de ezek szerint neked Marci az  febr.21. 18:37 
 karesz  ez tényleg olyan mintha programozni akarnálak tanítani,amikor te meg engem ultizni,vicces  febr.21. 18:41 
 MaRabU  igen nagyon vicces, mert bebuktad, nincs igazad, ráadásul semmiben :-)))  febr.21. 18:42 
 MaRabU  kezdjük azzal hogy m10-zel indulsz, mégsem fogsz ultit buktatni, kedves aranyos karesz: m10 mÁsz m9 (vagy mK, mindegy), zF zA után ha m7-est dobsz akkor mFilkóval, ha p9-est dobsz akkor pedig p7-tel nyerem az ultit, mert nem tudtok kihajtani. bocs, de ez nekem tényleg megy ránézésre, te ezen mit nem látsz egész pontosan???  febr.21. 19:01 
 tanu50  te mit látsz amit én nem?  febr.21. 19:29 
 tanu50  hogy lesz ulti?  febr.21. 19:29 
 TothLaszlo  Szió ! Csak jelzem végül is mind a 3 sikerült...sajnálom ,hogy az eredménye nem az amire gondoltam..de ez is valami ..  febr.21. 19:39 
 MaRabU  ott tartunk karesz, hogy: m10 mÁ m9, zF zA és mit dobsz (m7 vagy p9 vagy más)?  febr.21. 20:10 
 MaRabU  Laci, sebaj :-) hazánk mind3 mobil szolgáltatója mindennemű emelt díjas SMS-ből elrak több mint 60%-ot, a köztes szolgáltató 10%-ot, majd a maradék 50%-át leadózom :-)  febr.21. 20:17 
 karesz  s  febr.21. 20:46 
 MaRabU  igaz te nem mondtad hogy el tudod-e buktatni, csak hogy támadsz, azzal nem tudsz sokat bukni :-)))  febr.21. 20:46 
 karesz  nyertél,igazad van  febr.21. 20:47 
 MaRabU  rendben, szabad a vásár, jöhetnek még a (ha szabad kérnem kevésbé nagyképű) tippek - bár kizárásos alapon egyre könnyebb a megoldás, ha mindig megmondom hogy mi miért nem jó  febr.21. 20:48 
 MaRabU  mindent tudó jóravalónk is megcsillogtathatná tudását, azon kívül hogy 'nem gondolhatom komolyan, hogy nem Karesznak van igaza :-)  febr.21. 20:49 
 MaRabU  ma 14:40 és 16:20 között 6 alkalommal is megnézte a feladványt, de nem jut szóhoz...  febr.21. 20:51 
 MaRabU  ok, Mav a 2. megfejtő, bár kicsit tipp-szagúan talált be másodjára, de elfogadjuk :-)  febr.21. 21:17 
 Mav  Köszönöm. Nem tipp, hanem még egyszer átgondoltam. Elsőre kicsit elkapkodtam, beismerem.  febr.21. 21:20 
 MaRabU  azért cseles, nem?  febr.21. 21:20 
 Mav  Az. És, ha neked ránézésre egyértelmű, akkor gratula, mert nekem azért el kellett gondolkodni rajta, de az alap szitu megvolt az indulásra  febr.21. 21:23 
 MaRabU  nem, a végső megoldás egyáltalán nem megy ránézésre nekem. az a mellék vari amit karesz erőltetett, viszont már könnyen kivédhető  febr.21. 21:25 
 Mav  Egyébként most eszembe jutott egy leosztás. Nem tudom elő lehet-e bányászni valahonnan. Egy terített betli volt. Buktatható, de napokig agyaltunk rajta és olyan – számomra – kiemelkedő tudásúakat is megizzasztott, mint jostika, vagy észosztó. :)  febr.21. 21:25 
 MaRabU  ez a proginak megy ránézésre, néhány ezred másodperc alatt abszolvál ilyeneket, vagyis másodpercenként több száz elosztást ki tud így számolni tökéletesre, és azért hív néha 'baromságot' mert ilyeneket lát a mélyben, ez a lényeg!  febr.21. 21:26 
 MaRabU  nemtom, be8ki-nak vannak 3 vagy 4 átadásos terített betlijei, én meg egyszer alkottam egyet amit csak az utolsó (10-edik) hívókörben lehet elbuktatni. ezek mondjuk benne vannak az ulti könyvünkben is :-)  febr.21. 21:28 
 Mav  Én értem, meg eddig is értettem, hogy ilyenek vannak, bár elismerem, hogy sokszor „anyáztam" én is egy, egy aduzáskor. :)  febr.21. 21:28 
 Mav  Ez mikor jelent meg? Mert, ha nem mostanában, akkor még az is lehet, hogy megvan...  febr.21. 21:31 
 MaRabU  10 éve. hoppá, meg kell ünnepelnünk :-)))  febr.21. 21:32 
 Mav  :)  febr.21. 21:34 
 MaRabU  egyébként ebben a feladványban az a durva, hogy a progi 10 lapból találta, és még irdatlan plusz poénokat tartalmaz, de azt egyelőre jegeljük - ez a 6 lapos csak egy nagyon leegyszerűsített mellékvágánya!  febr.21. 21:36 
 Pimpa  én még gondolkodom a megfejtésen. :-) de tedd majd közzé a megoldást!! :-)  febr.21. 22:14 
 broadband.187  Sajnos ma nem volt sok időm,de maid holnap elgondolkodom a Fülesből vett feladvényon!!:)Marci,ne vezesd félre az ultistársakat!!A Karesznak másik partinál adtam igazat!!Ne keverjük a szezont a fazonnal!!!Ez a csúsztatás nem tdevaló!!!!!!Abban a partiban kérd ki a véleményét a kollégáknak!! Kiváncsi lennék hányan értenénk veled egyet ?? Talán a be8ki !!:)))!!!  febr.21. 22:52 
 MaRabU  ő sem biztos, a különbség csak annyi, hogy neki lenne meggyőző eszköze, üres fecsegés helyett. sakkal való összehasonlíthatatlanságról beszélsz olyasvalakinek, aki a sakkprogramja alfa-béta algoritmusát (na vajon mi az?) ültette át abba az ultiprogramba, ami a szakdolgozata lett az egyetemen. ha azt mondom február van, kényszert érzel rá hogy beleköss :-)  febr.21. 23:50 
 MaRabU  neked is eddig ránézésre ment az elemzés(nek csúfolt valami), de most nagy a baj mert lehetetlen mellé beszélni. az ilyen csendes vtbr-szerű fazonok az igazi zsenik, akiről életemben nem hallottam, de fogta magát és kapásból ideírt 18 darab tökéletes laphívást :-)  febr.21. 23:53 
 broadband.187  Nem akarok senkibe belekötni,csak azt kértem,ne csúsztassunk !!Nem a rejtvényről,hanem egy konkrét partiról volt szó,és azzal a partival kapcsolatban igaza volt a Karesznak!! A másik:vagyunk itt néhányan,akik főiskolát,egyetemet végeztünk,Engem pl. nem káprásztat el még a doktori cím sem !!:))  febr.22. 05:34 
 broadband.187  -s,csak gyorsan írtam !!!:))  febr.22. 05:38 
 MaRabU  hát még engem. csak van akire ráférne. én amihez nem értek, nem szólok bele!!! egyetlen észérvet sem mondtál, hogy mitől lenne igaza, amit meg mondott megcáfoltam. felőlem kezdhetjük azt is elölről, csak kellene hozzá a képesség: értelmesen, észérvekkel vitatkozni  febr.22. 08:05 
 MaRabU  pl. Csabi sajnos végig felülről dobálta a zöldeket  febr.22. 08:08 
 MaRabU  ez az ultiban (szerintem) a szín rövidségét jelzi  febr.22. 08:09 
 MaRabU  de megint nem válaszoltál erre az egyszerű partira, pedig láthatóan megint lett volna rá időd. mind a 6 lap látható, nektek ez állítólag gyerekjáték, ellentétben velem!  febr.22. 08:10 
 Mav  Na, Marci megint bedobtál valamit, amit érdemes kibeszélni! A felülről dobás. Én a felülről dobás híve vagyok. Amit írtál, hogy rövid színt jelezne, még nem hallottam. Sőt a szokás szerint a kis lap dobása jelzi a rövid színt. (a „mi" szokásunk szerint)  febr.22. 09:11 
 Mav  A felülről dobás azért is célszerűbb, mert az esetek nagy többségében a megtartott magas lap amúgy sem fog ütni, viszont a fogyás mutat(hat)ja, hogy mennyi van még a partnernél.  febr.22. 09:13 
 Mav  És most eszembe jutott valami. Még Huszti Dénestől tanultam. Idegen színbe dobott (első) hetessel ászt jelzek. Érdekel, mi a tapasztalatod, mennyire ismert fogás ez?  febr.22. 09:14 
 MaRabU  tudom hogy az ultisok jó része éppen ellentétesen értelmezi. ez egy ugyanolyan konvenció, minthogy pl. vannak ultis társaságok akik abban egyeztek meg hogy óramutató szerint jár a kör  febr.22. 09:15 
 MaRabU  mivel eleve nincs egységes konvenció, a tovább részletezése már nagyon ritka. ráadásul bajos, mert könnyen lehet hogy kizárásos alapon kell egy hetest eldobnom. ezek már szerintem erőltetett dolgok  febr.22. 09:16 
 MaRabU  az alulról/felülről dobásra nem lehet semmit sem alapozni, annyira bizonytalan, csak érdekességként említettem meg  febr.22. 09:51 
 MaRabU  bridzs-ben (érdemes mindig tanulni tőlük, ha lehet) ezt találtam hirtelen  febr.22. 09:52 
 MaRabU  bár alaposan bebonyolítják, de a lényege: "Ha a partnert az általa megbontott szín folytatására kívánjuk bátorítani, akkor a nélkülözhető legmagasabb lapot dobjuk az ütésbe. A legalacsonyabb lap lebeszél a szín folytatásáról."  febr.22. 09:53 
 MaRabU  ezt igazából nem feltétlen lehet összehozni a szín hosszával, mert lehet hogy aduval akar beütni, vagy fordítva, nem szeretne aduban fogyni (mindkét esetben rövid a szine)  febr.22. 09:54 
 MaRabU  erről már eszembe is jutott amit Vikor Dániel 'bridzsbajnok tanított kb. 15 éve: kis lap tántorít, nagy lap bátorít :-)  febr.22. 09:55 
 MaRabU  de rögtön ott egy szanzadus kivétel, szóval csak óvatosan: "Alacsony kis lap indulás: Figurát ígér a színben és bátorítást jelent a szín visszahívására."  febr.22. 09:55 
 broadband.187  Modjuk ezt a felülről dobást még Én sem hallottam!:))Ahol idáig játszottam,mindehol a kis lap jelezte a rövid színt! Általában,ha ászt ken valaki,azzal jelzi,hogy a tizes is nála van!!Hangsúlyozom: általában !!!  febr.22. 12:48 
 broadband.187  Akkor ha jól értem,amennyiben a partner kis lapot tesz az általad gondolt hajtó színre,azzal jelzi,hogy jó hajtót választottál??Érdekes,de elfogadom,hogy Ti így játszátok!!:))  febr.22. 12:52 
 Mav  A Bridzs leírás hosszú, nem olvasom végig. Az elejébe azért beleolvastam és mindjárt eszembe is jutott a negyedleges Bubi. Ez egy neves bridzsező elmélete volt, de már nem emlékszem pontosan, hogy mi volt a lényeg. Valamikr régen tanultam, de a kettes magasságon megakadtam. Mondjuk nem volt állandó partnerem és úgy nehéz.  febr.22. 13:11 
 Mav  A felülről dobás pedig a tapasztalatok alapján működik, kielégítő információt ad. A hetes dobásról pedig annyit, hogy összeszokott játlkosok között, akik már valamennyire ismerik egymás stílusát, szintén működik. A kényszeres dobások ritkák. Legtöbbször három, négy lapról van szó. Mondjuk Áxx7. Természetesen egy lyan lapból, mint pl. K987 nem a hetest, hanem a nyolcast dobom. Lehet, hogy erőltetet  febr.22. 13:16 
 Mav  Lehet, hogy erőltetett, de tényleg működik. :)  febr.22. 13:17 
 MaRabU  na ezekkel csak egyetérteni tudok. vigyázz, mert akivel így járok, azt Balla jóravaló Tamás idejekorán meg szokta gyanúsítani azzal, hogy az én csetbérenc haverom :-)))  febr.22. 15:04 
 MaRabU  azt tippelem, hogy 1000 ultisból max 50 figyel ilyesmire, és ők is eltérően alkalmazzák, mivel relatíve sok vitát láttam már ebből itt az ultistarson  febr.22. 15:08 
 MaRabU  meg aztán jönnek a kivételek, pl. ha betlit játszunk...  febr.22. 15:09 
 broadband.187  "Csetbérenc" a Mav ???Tényleg,erre még nem is gondoltam!!Gyanús,nagyon gyanús !!:)))))  febr.22. 18:23 
 Mav  Betlire is van! :)) Négyből a kicsivel. Pl.: Áka8 - ból ütésre kerüléskor a nyolcast hívom, függetlenül a többi laptól, HA NINCS egyértelmű fogó. És ez is működik. Nem 100%-os az igaz, de 70%-nál jobb. Nem én találtam ki, hanem Szepe barátom. (kis túlzással belém verte) :))  febr.22. 18:23 
 Mav  Még szerencse, hogy az ilyen „csetbérencezést" nem veszem fel! :))) Szerintem más sem...  febr.22. 18:25 
 broadband.187  Mav,ne hagyd magad lebeszélni a jó játékról !! Ne térj át másra,maradjunk a jól bevált módszernél,ha jó hajtóval kezd a partner/pláne ásszal/,tegyük a legnagyobb lapot,hogy lássa:együttműködünk az ulti vagy más elfogásában!!:))  febr.22. 18:29 
 Mav  Én tuti, hogy felülről dobok! :)  febr.22. 19:01 
 MaRabU  Mav, a helyes laphívást ne keverjük azért össze a lap jelzéssel. nemtom egyébként ez miért jó, de biztos...  febr.22. 19:15 
 MaRabU  brband, a felülről dobást már rég revideáltam, ha nem tűnt volna fel, mivel rossz szokásom alaposan utánajárni a dolgoknak. korábban sajnos többször is arra céloztál, hogy pl. be8ki, odu és cmcti is azért jött ide velem egyet érteni, mert én hívtam ide őket hogy ezt tegyék. helyetted én kérek elnézést tőlük! mi a helyzet a 6 lapossal, kedves Tamás? és persze kedves Karesz?  febr.22. 19:16 
 Mav  Nem tudom, mire gondolsz. Remélem, nem kevertem össze.  febr.22. 19:56 
 Mav  Még valami broadband.187-nek (is). Ha a partner nem felülről dob, akkor színt váltok, aztán bánkódhat, ha amiatt nem mi nyerünk.  febr.22. 19:59 
 broadband.187  Most a Real meccs félidejében megnéztem!!Szerintem foghatalan,ha jól játszik !A lényeg,amint üt az adu felsőt meg kell húzni !!  febr.22. 20:00 
 cmcti.71  Kedves ultistársak kérem szépen tisztelettel, azt akarom mondani, hogy önként jöttem ide, játékszeretet okán. Egy parti során lehet vita, lehetek én is buta, mert épp nem figyeltem. Ettől (is) szép az egész.Képzeld el, hogy 3 robot 24 órában egymással játszva azon vitatkozik, hogy miért jött ki csabatar a tökkel :-)  febr.23. 05:26 
 MaRabU  kedves Tamás, nem jól látod, nincs igazad. bár segítség, de azt is ideje akkor elárulnom, hogy ezzel együtt Karesz állításának második fele SEM igaz ("bármely makk indulásnál a v 2nek nincs ulti pirosnál meg van ,mi ebben a nehéz??de ezek szerint neked Marci az")  febr.23. 16:01 
 MaRabU  szóval továbbra is várjuk a helyes megfejtést  febr.23. 16:02 
 broadband.187  Akkor így jó?Nem vezetném le,mert értelmetlen lenne ! Védő2 P ász indulásánál jó az ulti.kis piros vagy makk tíz ibdulásnál nem jó az ulti !!  febr.23. 17:06 
 oregroka  most vettem észre a feladványt! Megoldás csak "kis piros"- azaz nem az ász indulásnál bukik az ulti! Minden más indulásnál jó az ulti!!  febr.23. 17:22 
 oregroka  az előttem szólónak: ha m10 az indulás felvevő vissza makk és jó az ulti!!  febr.23. 17:30 
 oregroka  mivel mindenképpen üt a p10-el és kiveszi v1 aduját!  febr.23. 17:34 
 broadband.187  öregróka,nem jó!,út a makk királlyal és a zöld alsóval jön!hogy üt a p10-essel,csak későn !!:))  febr.23. 18:21 
 MaRabU  nem Tamás, ez még mindig nagyon távol áll a megoldástól. meg kell adni legalább a tökéletes lejátszás első felét, 9 laphívást. ráadásul a m10 indulás helytelenségének elemzése fent olvasható, abba bukott bele Karesz is (ő már beismerte), meg mostmár te is  febr.23. 19:13 
 MaRabU  öregróka, neked is szól hogy legalább 9 tökéletes egymás utáni laphívást meg kell adni, mert a poén nem az indulásban van, aki nem írja le az egyértelműen nem látja a lényeget  febr.23. 19:18 
 oregroka  ha megszületett az a csodalény, aki 6 lapból 9x tud egymásután hívni szóljatok!! hívni az ultiban csak az hívhat aki előtte ütést vitt! 9x ütni 6 lapbnó????  febr.23. 20:48 
 MaRabU  ha ez ilyen fontos, akkor: hívj egy lapot, majd rakj az ütésbe egyet, majd rakj az ütésbe egyet, majd hívj egy lapot, majd rakj az ütésbe egyet, majd rakj az ütésbe egyet, majd hívj egy lapot, majd rakj az ütésbe egyet, majd rakj az ütésbe egyet, légy szíves  febr.23. 21:20 
 Mav  :)  febr.23. 22:12 
 sanyi01  Szia Marci! 1 kérdés miért nem tudok uj asztalt nyitni,ha már nyitottam és abból kiléptem és mire vissza értem megtelt és ezért szerettem volna ujjat nyitni ,de nem tudtam!?-)  febr.26. 13:01 
 MaRabU  szervusz, mert mindenkinek csak 1 saját asztala lehet  febr.26. 14:31 
 MaRabU  emlékeztetőül: eddig vtbr és Mav volt képes leírni, hogy ennek az ultinak mi a tökéletes végigjátszása  febr.26. 19:13 
 cmcti.6  m felső  febr.27. 04:32 
 broadband.187  Makk felső?:) Kiváncsian várom a végét!Csak azt nem értem,miért csak 1 tökéletes végjáték van,és kinek a szemponjából?Többen leírták,hogy lehet elfogni vagy megcsinálni az ultit.Mi a további feladat?:)))Aki nem olvasta a fülesben a rejtvényt,az rosszul oldja meg?:)))  febr.27. 08:14 
 MaRabU  makk felső? mint jól látható, nem is ő jön lapot hívni :-)  febr.27. 09:21 
 MaRabU  kinek a szempontjából??? ez is magyarázatra szorul, komolyan? :-) a védő a felvevőt segíti talán szerinted vagy fordítva, egy helyes ulti lejátszás során?  febr.27. 09:23 
 MaRabU  a feladat továbbra is egyértelmű: le kell írni, mi az állás tökéletes végigjátszása. gyengébbek kedvéért ez 18 darab lap asztalra helyezését jelenti, az ulti szabályainak megfelelően, aki ezt sem ismeri az tanuljon meg előbb ultizni  febr.27. 09:25 
 cmcti.6  felvevő vagyok? ütöttem tök tizzel? ha nem, akkor béna vagyok, s sajnálom hogy előzményeket nem ismétlem nem olvastam. Minden attól függ ki hiv. T  febr.27. 14:16 
 cmcti.6  de mivel én szempontombol, nézetemben van a képernyő, ezért ugy gondolom, s vezessenek a népkonyhára ha nem igy van, hogy 00000,001 percentben igazam van  febr.27. 14:21 
 MaRabU  Védő2 ütött a tök10-zel, ezért ő jön lapot hívni, vagy asztalra rakni, mert van aki ebbe is bele köt :-)  febr.27. 15:05 
 broadband.187  Mondjuk jogosan kötnek bele,mert úgy is lehet értelmezni,hogy jöjjön ide maga lap vagy gyere ide te lap!!:))  febr.28. 05:40 
 MaRabU  :-))  febr.28. 09:00 
 MaRabU  közben 'nosza Peti is elímélezte nekem a tökéletes megoldást, részletes elemzéssel. ezúton gratulálok, profi munka!  febr.28. 09:01 
 broadband.121  Üdv Marabu !>>Én így oldottam meg, a feladott játékot !Védő indul P9-Fv P10-V P8,--Fv P7-V Palsó- V P felső,--V Pász-Fv Zfelső-Vpkirály.--Fv Mász-V m9-Vm7,--Fv Mfelső-V M9-V M10.--V m8-Fv Z 7etes-V Z alsó !----így nálam bukott az ulti!!!---csak játszottam vele, más kiadásból, ultija van ! több megoldás létezik:)))  febr.28. 09:18 
 MaRabU  köszönöm a próbálkozást! nem jársz távol a megoldástól, de nincs meg a trükk  febr.28. 09:23 
 MaRabU  mondjuk felvevő p7 helyett zFilkó, amire zAlsó jön, majd v2 jön dobni, így hogyan buktatod el az ultit?  febr.28. 09:32 
 broadband.121  nyerésre több variáció is van, de a cél az elbuktatás, -így bukott.makk indulással is van 1 bukott variáció,. !  febr.28. 09:36 
 MaRabU  makk indulásra az ultit meg tudja éltetni a felvevő (de ez is trükkös)  febr.28. 09:39 
 broadband.121  m10, m9, m á----zf, za, m8---p7, p8 , p9----pá, p10, pa,---pf, pk, z7----mf, mk, m7 --így is bukott!!! két helyen kevertem a kört, de így is lehetne elbuktatni!  febr.28. 09:48 
 broadband.121  köszi, h ránéztél, szép napot!!  febr.28. 09:49 
 MaRabU  m10, mÁsz, m9, zF, zA, m8 után a felvevő nem p7-tel rontja el az ultiját, hanem mFilkóval nyeri  febr.28. 09:51 
 MaRabU  valamint a 09:32-es kérdésemre sem válaszoltál, így eddig egyetlen megoldási javaslatod sem jó  febr.28. 09:53 
 broadband.121  m filk, m kir, m 7---onnantól kezdve , már bármelyik pirossal jön,megvan az ultija.  febr.28. 10:34 
 MaRabU  igen ezt mondom, kedves 1Mara1, ezért helytelen a 9:48-as elemzésed (mF helyett p9-et írtál). éppen ezért nem jó már eleve az m10 indulás sem, amit 9:48-ban és 9:36-ban írtál. egyébként ezt már febr. 21.-én kielemeztük, és fentebb olvasható is részletesen  febr.28. 10:44 
Hozzászólás:            
leosztás belinkelésére példa: [#u8162925] vagy [#u8162925.22] általános link: [http://goo.gl/ZLKzFC INDEX]
félkövér       dőlt       szín:              a friss üzenet legyen


Adatvédelmi nyilatkozat      Felhasználási feltételek